CADCollege logo

Revit renderen in 3dsMax

De 2-daagse Revit - 3ds Max rendering cursus richt zich op de Revit gebruiker die zijn of haar model op een fotorealistische manier wil visualiseren in 3ds Max. Uiteraard beschikt Revit ook over een rendering engine die een aardig resultaat geeft maar vaak ontbreken er details zoals bijvoorbeeld gras. 3ds Max is de beste vriend van Revit en deze combinatie is dan ook uniek te noemen.  

Renderen met 3ds Max vanuit Revit

€ 690,- 2 dagen all-in prijs (ex. btw). In twee dagen leert u uw Revit-ontwerp fotorealistisch te maken.
  • Studeren in kleine groep
  • Nederlandstalig lesmateriaal
  • Autodesk Certificaat
  • incl. Leer- en naslagwerk
Cursusplanner bel voor advies op maat:
024 356 56 77 of type uw vraag

Cursusgegevens

Doelgroep
Revit gebruikers, klantenpresentaties
Voorkennis
Cursus Revit Basis of minimaal 3 maanden praktische ervaring
Duur
4 dagen
Lesmateriaal
Nederlandstalig Leerboek Revit met speciale hand-out
Certificaat
Autodesk Authorised Training Centre (ATC), wereldwijd erkend
Plaats
CAD-leslokalen, Nijmegen

Inhoud van de cursus:

  • 3ds Max User Interface
    • Workspaces, Menu Bar, Toolbars, De 3ds Max Ribbon, Command Panel, Quad Menus, Time slider, Track Bar en Timeline, Status en Promptline, Animation Controls, Time Configuration, Viewport, Viewport Controls, Viewport Label menus, Scene Explorer, Diagloogvensters, Render Frame Window, Help bestanden
  • 3ds Max Scene Files
    • Werken met 3ds Max Projecten
    • Starten van een 3ds Max scene file: -New -Reset -Open
    • Bewaren van een 3ds Max scene file: Save, Save As, Save Selected
    • Het Archive commando
    • Het instellen van Display en System Units: System Units, Display Units
    • Importeren en Exporteren van bestanden
    • Werken met SketchUp bestanden
    • Importeren van Revit bestanden
    • Exporteren van 3ds Max scenes
    • Mergen van 3ds Max bestanden
    • 3ds Max File Linking
    • Selecteren van objecten
  • 3ds Max Transforms
    • Object Snaps
    • Objecten uitlijnen
    • Select and Place
  • Renderen met Quicksilver, ART, Arnold en Autodesk 360 rendering
  • Exposure Control
    • Physical camera Exposure control
  • Werken met camera's
    • Phsyical Camera
    • Perspective Match
    • Camera Sequencer
  • Aanbrengen van vegetatie
    • Bomen
    • Gras
  • Daglicht en kunstlicht
  • HDR belichting
  • Materialen en texturen
  • Civil View
  • Populate karakters
    • Karakter flow
    • Seated karakters