CADCollege logo
Persbericht: Driemaal de beste op rij, 05-11-08

Opleider TEC / CAD College drievoudig Autodesk Award winnaar

Nijmegen, 12 november 2008
CAD opleider TEC / CAD College uit Nijmegen is voor het derde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot het beste Autodesk Training Center van Nederland. Het Autodesk Learning Team uit Amerika maakt dit bekend en geeft aan trots te zijn op de continue toewijding en de enthousiaste inzet van TEC.

Sinds drie jaar worden de resultaten en de mate van tevredenheid van alle cursisten in Europa centraal verzameld door Autodesk. Hiermee genereren de cursisten zelf de kwaliteitscijfers per land. In de Benelux werden de beste scores behaald door Nederland en wel door TEC / CAD College uit Nijmegen. De score voor deze award moet een algemene tevredenheid aangeven van minimaal een 9 over zaken als het functioneren van de docent (Ronald Boeklagen, Paul Arts en Jean-Pierre van Gastel), de organisatie en begeleiding, de lesomgeving en het cursusmateriaal. TEC ontvangt deze prijs al voor het derde achtereenvolgende jaar.

TEC is opgericht in 1984 en stond aan de wieg van de eerste CAD systemen. Bestonden de werkzaamheden in de beginjaren nog voornamelijk uit advisering bij de keuze van CAD systemen, al gauw werd TEC een CAD Kenniscentrum. Middels boeken (dé AutoCAD- en Inventor boeken van R. Boeklagen), educatieve software en opleidingen (waaronder ook HBO) is zij gegroeid en is de naam CAD College een begrip geworden in CAD minnend Nederland en Vlaanderen.

TEC / CAD College BV